Skip to main content

Kenapa Shaklee sangat famous sekarang?

Walaupun hampir mencecah 30 tahun bertapak di Malaysia, baru-baru ini fenomena Shaklee mula membahang. Kalau tahun lepas, status di facebook cuma 2-3 orang sahaja yang dok promote pasal produk Shaklee, tahun ni hampir 70% status di facebook cerita pasal produk Shaklee, kebaikannya, manfaatnya, testimoninya dan tak kurang juga pendapatan lumayan yang boleh dijana sambil berguling-guling atas sofa di dalam rumah sahaja. Kekuatan inilah yang menarik minat hampir segolongan besar mereka yang mahu kesihatan yang baik pada mulanya berpeluang memperolehi pendapatan yang tidak kurang baiknya.


Shaklee sangat popular sekarang Shaina Shop
Saya adalah Pengedar Shaklee Terpantas!
Selain dari itu, kesedaran tentang penjagaan kesihatan juga semakin meningkat. Dan paling menarik, variasi produk Shaklee mampu memberikan kesan yang positif kepada ramai penggunanya. Kesan inilah yang menjadi buah mulut sembang petang semasa makan goreng pisang cicah kopi sampai ke medium online. Viral. benda yang buruk senang viral, benda yang baik pun tak kurang hebatnya kalau dah viral.


Pilihan produk shaklee yang berkualiti Shaina Shop
Rangkaian Produk Shaklee yang sudah berada dipasaran sejak dahulu lagi
Bisnes Shaklee sangat sesuai dijalankan oleh orang perempuan. Mengambil kira keperluan seorang perempuan itu seharusnya duduk di rumah menguruskan rumah tangga disamping membantu suami menjana side income dari rumah. Ada juga yang berkongsikan pengalaman kerana fobia diragut ketika pulang dari waktu kerja, sanggup berhenti kerja dan buat bisnes shaklee. Walau apa pun alasannya, susah atau senangnya buat bisnes shaklee ni terpulang kepada persepsi individu masing-masing. Orang yang pernah berniaga akan rasa bisnes Shaklee ni senang sangat sebab tak perlu fikir nak keluar banyak modal. Cukuplah dengan mengambil order dari pelanggan dan hantarkan produk kepada mereka: termasuklah memberikan consultasi cara makan, follow up dan customer service sikit. Bagi yang rasa susah itu kerana mereka belum pernah berniaga, dan menceburkan diri dengan Shaklee adalah pengalaman pertama perniagaan dalam hidup mereka. Oleh itu, mereka ada rasa susah sikit lah. 

Sekian coretan untuk kali ini. Sekali sekala cerita pasal bisnes pula mana tahu ada yang berminat menyertai Shaklee dengan kami.


Jimat 20% daripada harga runcit dengan mendaftar sebagai ahli/pengedar sah Shaklee. Dapatkan info lanjut di SINI atau terus klik SINI untuk mendaftar.

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Subang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong, saya merupakan pengedar sah Shaklee sekitar Subang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong.

Pengedar sah Shaklee anda:
☺ ID Shaklee: 865473
✍ FB: Wardah Aina
⌨ FB Page: ShAina Shop
✆ Call/SMS/WhatsApp: 016-2223767
➲ COD Area: Subang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.


Popular posts from this blog

5 Sebab Utama Kenapa Anda Patut Sertai Bisnes Shaklee Sekarang

Korang pernah tak rasa macam hidup ni asyik penat kejar masa? Gaji masuk tapi tak pernah cukup. Kadang-kadang rasa macam nak je ada peluang buat duit lebih, tapi tak tahu macam mana nak mula. Kalau korang tengah fikir benda yang sama, mungkin cerita ni boleh bantu. Saya nak kongsikan tentang bisnes Shaklee – bisnes yang simple, selamat, dan boleh ubah hidup korang kalau betul-betul fokus.   Apa yang buat Shaklee ni lain daripada bisnes lain? Jom baca 5 sebab kenapa korang patut sertai bisnes ni sekarang!   1. Produk Berkualiti Tinggi dan Terbukti Berkesan   Produk Shaklee bukan biasa-biasa. Ia dihasilkan dengan kajian saintifik selama bertahun-tahun dan terbukti selamat. Apa yang penting, ia halal dan mesra alam. Banyak orang dah cuba dan jatuh cinta dengan hasilnya, termasuk saya sendiri. Sebab tu senang nak kongsi dengan orang lain. Bila kita guna sendiri produk yang bagus, secara tak langsung rasa yakin nak promote. Tak perlu susah payah nak yakinkan pel...

Tambah Berat Badan Dengan Set Tambah Berat Badan Shaklee

Ramai di antara kita berlumba-lumba untuk menurunkan berat badan, dan ramai juga yang mengeluh  kerana sukar untuk menurunkan berat badan, tapi jangan anda lupa, menambah berat badan boleh jadi sama susah seperti menurunkan berat badan.  Pada entri kali ini saya akan kongsikan tips menambahkan berat badan dengan cara yang sihat dan sangat praktikal. Meal Shakes, Vita-Lea, B-Complex Anda perlu mengambil meal shake, B complex dan vitalea mengikut jadual yang telah disediakan. Kebiasaannya pengguna yang mengamalkan produk yang dicadangkan akan naik dalam lingkungan  2kg  sele pas sebulan. Pagi (Sarapan)  : Makan pagi (terserah, nasi goreng or nasi lemak or ape2.. janji mesti ada daging/ayam /telur/ikan) Minum susu 1 gelas(bancuh 1 sudu Mealshake) Makan B complex (1 biji) dan Vitalea (1 biji) dengan air kosong. Brunch (Makan dalam jam 10 pagi iaitu makan antara makan pagi dan makan tengah hari)  : Makan roti, Minum susu 1 gelas Tengah hari...

Khasiat Vivix Shaklee. Tentang Vivix Jus Anti Penuaan Shaklee Yang Anda Perlu Tahu

Di dalam tubuh badan manusia, terdapat berjuta-juta sel yang membentuk organ dalaman, otot, otak dan sebagainya. Sel-sel ini makan, minum, bernafas, berkumuh dan melakukan pelbagai lagi aktiviti harian seperti kita juga. Sel tubuh badan kita yang sihat dan cergas memerlukan pemakanan yang seimbang yang optimum. Seperti juga manusia, sel juga hidup, mati, jika tak sihat dia boleh sembuh dan jika mati, sel baru lain akan menggantikannya. Terdapat 3 keadaan dimana sel yang mati digantikan dengan sel yang baru: Sel yang telah mati digantikan dengan sel yang kurang sihat atau lemah. Sel lemah terbentuk kerana badan kita kurang nutrien. Proses penukaran sel yang mati kepada sel yang lemah ini dinamakan sebagai degenerasi. Sel kanser terbentuk melalui proses ini. Sel yang telah mati digantikan dengan sel yang sama taraf sihat dengan sel yang telah mati dahulu.  Sel yang telah mati digantikan dengan sel yang lebih baik, lebih sihat. Proses ini dinamakan regeneration atau anti-penua...

Apa Itu Kanser? Mengenali Simptom Awal dan Bahayanya

Kanser adalah penyakit yang berlaku apabila sel dalam tubuh membahagi secara tidak terkawal. Sel-sel ini boleh menyerang tisu badan yang sihat dan menyebar ke bahagian lain tubuh. Kanser bukan sahaja satu penyakit; ia sebenarnya terdiri daripada lebih daripada 100 jenis. Kanser boleh terjadi pada pelbagai bahagian tubuh seperti paru-paru, payudara, hati, dan banyak lagi. Antara simptom awal kanser adalah keletihan berpanjangan, penurunan berat badan tanpa sebab, dan sakit yang berulang. Kadangkala, kanser tidak menunjukkan tanda awal. Inilah sebabnya mengapa pemeriksaan awal adalah sangat penting. Bagi sesi petang nanti, kita akan membincangkan punca utama kanser. Faktor-faktor risiko tertentu boleh meningkatkan peluang seseorang untuk mendapat kanser. Pastikan anda ikuti sambungannya petang nanti! #Kanser #Kesihatan #SimptomKanser #AwasiDiri #KesihatanTubuh

Shaklee - Cash On Delivery Subang Jaya dan Shah Alam

Memang anda jenis yang tak suka buat pembayaran online ataupun memang tak ada online banking? Jangan bimbang jika bekalan vitamin anda telah habis kerana kami menawarkan perkhidmatan CASH ON DELIVERY produk Shaklee di sekitar kawasan Subang Jaya dan Shah Alam pada hari yang sama anda inginkannya. Produk Hot Shaklee: ESP Lecithin Alfalfa Complex Zinc Complex Vita-E Complex Set Menyusu Set Turun Berat Badan Set Bersalin Set Hamil dan banyak lagi Jimat 20% daripada harga runcit dengan mendaftar sebagai ahli/pengedar sah Shaklee. Dapatkan info lanjut di  SINI  atau terus klik  SINI  untuk mendaftar. Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar S ubang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong , saya merupakan pengedar sah Shaklee sekitar  ...