Skip to main content

SHS Update 1.0: 40 ribu views! Terima kasih pembaca setia kami

Salam sejahtera buat pembaca shaina health shop semua..

Hari ini kami berasa sangat gembira kerana total view untuk blog ini sudah mencecah 40,000 view! Ya 40 ribu. Terima kasih kami ucapkan kepada pembaca setia blog ini baik SID dan pelanggan-pelanggan kami.

Oleh sebab itu, kami amat berbesar hati untuk berkongsi beberapa perkara menarik mengenai blog ini. Berikut adalah 5 top tajuk entri yang paling ramai pembaca setakat ini.


update terkini mengenai shaina health shop shaina shop
Shaina Health Shop Update 1.0
Tempat kelima jatuh kepada entri yang bertajuk Amalan Kurangkan Masalah Rambut Gugur. Kami kongsikan beberapa sebab yang mungkin menyebabkan rambut gugur dan tips bagaimana rambut gugur dapat dicegah di bawah entri tersebut.

Tempat keempat pula dikuasai oleh tajuk entri ini... Meningkatkan selera makan anak. Bagaimana caranya? Tips dan cara yang paling mudah melawan tabiat anak yang jenis picky eaters ada dikongsikan di situ. Video dari kumpulan pengedar shaklee profesional, ireach mengenai testimoni anak susah makan sampai anak kurus kering dan anak selalu sakit di taska dapat di tonton di dalam entri itu.

Anda tak ada masa untuk baca? Tak payah susah-susah klik sahaja video di bawah. Sama je kat sini dan video dalam entri tu.



Tempat ketiga pula berjaya dirangkul oleh entri yang bertajuk Mencegah dan mengubati sakit kulit dengan Set Kulit Shaklee. Berdasarkan testimoni admin sendiri, penggunaan Set Kulit Shaklee telah membantu mengurangkan kerengsaan kulit (fuh! bahasa ape tu) setelah sekian lama bertarung mengawal sakit kulit tersebut. Terima kasih shaklee.

Gagal menduduki tempat pertama setelah entri lebih baru lebih viral berbandingnya, entri bertajuk Tambah Berat Badan Dengan Set Tambah Berat Badan Shaklee terpaksa berpuas hati di tangga kedua. Sebelum ini, entri inilah yang paling juara menduduki tangga teratas untuk beberapa bulan berturut-turut.

Akhir sekali, entri yang berjaya merangkul takhta kejuaraan pada SHS Update 1.0 ini jatuh kepada entri yang diberi tajuk.. Cara makan supplement shaklee yang betul. Alhamdulillah, ramai pelanggan kami berjaya menyelesaikan masalah yang telah dihadapi mereka sejak sekian lama berpandukan tips yang terdapat di dalam entri berkenaan.

Tonton video viral ini. Dalam entri juara pun ada. 


Itu sahaja update 1.0 untuk kali ini. Sekiranya anda ingin membaca lebih lanjut mengenai kami dan kerja-kerja yang telah kami lakukan, subscribe blog ini, share di facebook atau bagi g+ satu kali laju-laju. Saya amat memerlukan sokongan dari anda seperti ini untuk membolehkan saya menulis lebih banyak artikel yang berkualiti pada masa hadapan.

oh, sebelum terlupa, Shaina Health Shop adalah sebahagian dari iReach Family, iaitu sebuah kumpulan pengedar shaklee profesional yang dikepalai oleh Master Mommy Lyna Noh dan kuncu-kuncunya, Master Mami Hadhatina dan supermom-supermomnya, Master Mama Azrin a.k.a mamarin dan dazzling mommiesnya, serta ibuk ct dan barisan dream comes true beliau. Ramai giler leader-leader yang power hebat (tapi Allah swt lebih Maha Hebat) dan senang-senang sahaja anda boleh belajar dari mereka selok-belok mengembangkan bisnes ke suatu tahap yang berbeza yang tak terjangkau dek akal fikiran anda SEKARANG.

Sekiranya anda sedang mencari kumpulan shaklee mana yang paling best dan sangat cool untuk dijoin, jangan malu segan PM/Whatsapp/SMS ke no berikut; 016-2223767 atau 016-2022416.

Sekian, salam hormat dari kami..

EpuL Jaguh
Admin
Shaina Health Shop

Popular posts from this blog

5 Sebab Utama Kenapa Anda Patut Sertai Bisnes Shaklee Sekarang

Korang pernah tak rasa macam hidup ni asyik penat kejar masa? Gaji masuk tapi tak pernah cukup. Kadang-kadang rasa macam nak je ada peluang buat duit lebih, tapi tak tahu macam mana nak mula. Kalau korang tengah fikir benda yang sama, mungkin cerita ni boleh bantu. Saya nak kongsikan tentang bisnes Shaklee – bisnes yang simple, selamat, dan boleh ubah hidup korang kalau betul-betul fokus.   Apa yang buat Shaklee ni lain daripada bisnes lain? Jom baca 5 sebab kenapa korang patut sertai bisnes ni sekarang!   1. Produk Berkualiti Tinggi dan Terbukti Berkesan   Produk Shaklee bukan biasa-biasa. Ia dihasilkan dengan kajian saintifik selama bertahun-tahun dan terbukti selamat. Apa yang penting, ia halal dan mesra alam. Banyak orang dah cuba dan jatuh cinta dengan hasilnya, termasuk saya sendiri. Sebab tu senang nak kongsi dengan orang lain. Bila kita guna sendiri produk yang bagus, secara tak langsung rasa yakin nak promote. Tak perlu susah payah nak yakinkan pel...

Tambah Berat Badan Dengan Set Tambah Berat Badan Shaklee

Ramai di antara kita berlumba-lumba untuk menurunkan berat badan, dan ramai juga yang mengeluh  kerana sukar untuk menurunkan berat badan, tapi jangan anda lupa, menambah berat badan boleh jadi sama susah seperti menurunkan berat badan.  Pada entri kali ini saya akan kongsikan tips menambahkan berat badan dengan cara yang sihat dan sangat praktikal. Meal Shakes, Vita-Lea, B-Complex Anda perlu mengambil meal shake, B complex dan vitalea mengikut jadual yang telah disediakan. Kebiasaannya pengguna yang mengamalkan produk yang dicadangkan akan naik dalam lingkungan  2kg  sele pas sebulan. Pagi (Sarapan)  : Makan pagi (terserah, nasi goreng or nasi lemak or ape2.. janji mesti ada daging/ayam /telur/ikan) Minum susu 1 gelas(bancuh 1 sudu Mealshake) Makan B complex (1 biji) dan Vitalea (1 biji) dengan air kosong. Brunch (Makan dalam jam 10 pagi iaitu makan antara makan pagi dan makan tengah hari)  : Makan roti, Minum susu 1 gelas Tengah hari...

Khasiat Vivix Shaklee. Tentang Vivix Jus Anti Penuaan Shaklee Yang Anda Perlu Tahu

Di dalam tubuh badan manusia, terdapat berjuta-juta sel yang membentuk organ dalaman, otot, otak dan sebagainya. Sel-sel ini makan, minum, bernafas, berkumuh dan melakukan pelbagai lagi aktiviti harian seperti kita juga. Sel tubuh badan kita yang sihat dan cergas memerlukan pemakanan yang seimbang yang optimum. Seperti juga manusia, sel juga hidup, mati, jika tak sihat dia boleh sembuh dan jika mati, sel baru lain akan menggantikannya. Terdapat 3 keadaan dimana sel yang mati digantikan dengan sel yang baru: Sel yang telah mati digantikan dengan sel yang kurang sihat atau lemah. Sel lemah terbentuk kerana badan kita kurang nutrien. Proses penukaran sel yang mati kepada sel yang lemah ini dinamakan sebagai degenerasi. Sel kanser terbentuk melalui proses ini. Sel yang telah mati digantikan dengan sel yang sama taraf sihat dengan sel yang telah mati dahulu.  Sel yang telah mati digantikan dengan sel yang lebih baik, lebih sihat. Proses ini dinamakan regeneration atau anti-penua...

Apa Itu Kanser? Mengenali Simptom Awal dan Bahayanya

Kanser adalah penyakit yang berlaku apabila sel dalam tubuh membahagi secara tidak terkawal. Sel-sel ini boleh menyerang tisu badan yang sihat dan menyebar ke bahagian lain tubuh. Kanser bukan sahaja satu penyakit; ia sebenarnya terdiri daripada lebih daripada 100 jenis. Kanser boleh terjadi pada pelbagai bahagian tubuh seperti paru-paru, payudara, hati, dan banyak lagi. Antara simptom awal kanser adalah keletihan berpanjangan, penurunan berat badan tanpa sebab, dan sakit yang berulang. Kadangkala, kanser tidak menunjukkan tanda awal. Inilah sebabnya mengapa pemeriksaan awal adalah sangat penting. Bagi sesi petang nanti, kita akan membincangkan punca utama kanser. Faktor-faktor risiko tertentu boleh meningkatkan peluang seseorang untuk mendapat kanser. Pastikan anda ikuti sambungannya petang nanti! #Kanser #Kesihatan #SimptomKanser #AwasiDiri #KesihatanTubuh

Shaklee - Cash On Delivery Subang Jaya dan Shah Alam

Memang anda jenis yang tak suka buat pembayaran online ataupun memang tak ada online banking? Jangan bimbang jika bekalan vitamin anda telah habis kerana kami menawarkan perkhidmatan CASH ON DELIVERY produk Shaklee di sekitar kawasan Subang Jaya dan Shah Alam pada hari yang sama anda inginkannya. Produk Hot Shaklee: ESP Lecithin Alfalfa Complex Zinc Complex Vita-E Complex Set Menyusu Set Turun Berat Badan Set Bersalin Set Hamil dan banyak lagi Jimat 20% daripada harga runcit dengan mendaftar sebagai ahli/pengedar sah Shaklee. Dapatkan info lanjut di  SINI  atau terus klik  SINI  untuk mendaftar. Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar S ubang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong , saya merupakan pengedar sah Shaklee sekitar  ...