Skip to main content

Sebab Mengapa Saya Perlu Mula Berniaga Dan Kenapa Shaklee Pilihan Saya?

Ada beberapa sebab yang menyebabkan shaklee menjadi pilihan saya. Di antara sebab berikut ada antaranya adalah sebab menolak dan sebab menarik. 




Sebab  menolak atau lebih mesra saya kategorikan sebagai faktor dalaman yang berpaksikan kepada diri saya dan perspektif saya terhadap perkara yang berlaku di sekeliling saya. Sebab menarik pula saya kategorikan sebagai faktor yang ada dalam bisnes shaklee tapi tidak ada dalam bisnes lain di antaranya ialah:


1. Produknya sangat bagus. Kalau tak percaya, cuba search google produk shaklee dan baca testimoni pengguna. Kalau produk bagus nak dapat repeat order dari customer tersangatlah mudah sekali. Dari jual produk yang tak tentu hala sumbernya dan berisiko, lebih baik memilih produk yang memberikan kita peace of mind betul tak?


2. Ramai orang yang menjadi pengedar shaklee dan berjaya menjana sumber pendapatan alternatif mengikut kadar usaha masing-masing. Kalau nak buat bisnes sambil-sambil pun boleh. Kalau bagi usaha lebih sikit dalam bisnes ni jangan tepuk dahi kalau dalam tempoh setahun side income dari bisnes ni boleh maintain RM5,000 sebulan. Kerja dengan orang nak dapat increment RM500 setahun pun susah betul tak? Tambah lagi dengan pendapatan kita makan gaji dgn kerajaan atau swasta, lepas ni masa nak balik raya bolehlah sedekah lebih sikit, nak beli perabot cantik sikit, nak upgrade plan internet supaya lagi laju sikit dan macam-macam lagi lah. Syok kan? Mulakan berniaga dengan menjual produk Shaklee sekarang.


3. Walaupun di negara kita ni orang memang fobia bila dengar MLM, tapi ada ramai juga orang yang menagih kejayaan dan kepercayaan bahawa dengan bisnes MLM sahajalah yang mampu mengubah hidup mereka. Ambil kadar berjaya kepada belum berjaya adalah sebagai 5% dan 95%. Orang yang dah berjaya dalam bisnes shaklee adalah 5% dan mereka yang belum berjaya mendapatkan pendapatan lebih RM100,000 sebulan adalah 95%. Oleh itu kalau ada orang komplen harga barang naik tapi gaji tak naik-naik, kena buat bisnes shaklee ni. Mana tahu rezeki Allah nak beri dari bisnes ni. Peluang datang kepada seseorang itu pada masa dia tidak bersedia. Macam pernah dengar sahaja ayat ini tapi di mana ya? Pejam sebelah mata, jual sahaja produk Shaklee, pedulikan kata-kata negatif.


4. Bisnes yang ..alah tersangatlah mudah untuk dijalankan. Boleh buat dari rumah, boleh buat waktu malam, buat masa guling-guling atas katil, buat kat bawah katil, dan anda sebutkan lagi senarai boleh buat dalam senarai anda. Pendek kata, kalau anda nak belajar, kami sudi ajarkan ...pokoknya, jangan ditebang. Maaf, ada iklan di situ. Yang penting, dapat satu ilmu, kena diamalkan. Sudah mahir satu ilmu, belajar lagi satu tahap ilmu dan belajar lagi sampai ke peringkat paling tinggi. Dan pada waktu itu, masa masuk shopping complex tengok tudung, baju, kasut, beg tangan yang berkenan tak payah lagi belek tanda harga. Terus panggil promoter untuk tolong bawakkan ke cashier. Masa inilah nak balas jasa ibubapa. Bayangkan anda bawak ibu ayah pergi melancong ke tempat yang menarik di luar negara, tengok negara orang.. bestnya.. semuanya on you. wow!

Sejuk perut ibu yang mengandungkan. Alhamdulillah.

5. Register ahli pun murah. RM75 siap pos segala isi kandungan maklumat asas mengenai bisnes shaklee. Kalau dah baca pun tak faham sentiasa rujuk mentor a.k.a upline a.k.a ibu masing-masing. Kalau nak tahu lagi pasal register member, daftar ahli, boleh hubungi saya bila-bila masa. Kami pengedar shaklee akan sedaya upaya untuk redha sekiranya kawan baik sendiri pergi daftar dengan orang lain kerana kami percaya, rezeki itu datangnya dari Allah yang menggerakkan hati-hati hambanya untuk register dengan siapa yang percaya itulah yang terbaik untuk dirinya. 



Sebahagian dari produk shaklee yang sangat laris dipasaran
Oleh itu, pilihlah shaklee. Kemudian belajarlah dari bawah bagaimana menjalankan perniagaan ini mengikut cara anda sendiri. Usaha, doa dan tawakkal mengiringi perjuangan saya dalam bisnes ini selama lebih kurang setahun lebih dan Alhamdulillah, taraf ekonomi keluarga bertambah baik. Syukur ke hadrat Ilahi. Saya sendiri pun telah memperolehi pendapatan pasif dengan Shaklee. Tekniknya cuma akan diajarkan eksklusif kepada ahli group saya sahaja. Jangan marah.. So, jangan tunggu lama-lama, fikir lama-lama, sementara orang lain dah lama buat keputusan dan mula berusaha menggunakan teknik promosi berkesan dan menjana pendapatan sampingan dari rumah anda sendiri. Think Big, Start Small, all in your Small Office, Home Office. 

Saya cuba insan biasa, cakap depan-depan tak berapa pandai, taip sahajalah di blog. kalau anda rasa apa yang saya buat ini, anda pun mampu lakukan, kita sama sahaja. Hanya insan biasa yang ingin berusaha untuk mendapatkan segalanya yang terbaik untuk keluarga. 



Berminat?

Jimat 20% daripada harga runcit dengan mendaftar sebagai ahli/pengedar sah Shaklee. Dapatkan info lanjut di SINI atau terus klik SINI untuk mendaftar.

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Subang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong, saya merupakan pengedar sah Shaklee sekitar Subang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong.

Pengedar sah Shaklee anda:
☺ ID Shaklee: 865473
✍ FB: Wardah Aina
⌨ FB Page: ShAina Shop
✆ Call/SMS/WhatsApp: 016-2223767
➲ COD Area: Subang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

Popular posts from this blog

5 Sebab Utama Kenapa Anda Patut Sertai Bisnes Shaklee Sekarang

Korang pernah tak rasa macam hidup ni asyik penat kejar masa? Gaji masuk tapi tak pernah cukup. Kadang-kadang rasa macam nak je ada peluang buat duit lebih, tapi tak tahu macam mana nak mula. Kalau korang tengah fikir benda yang sama, mungkin cerita ni boleh bantu. Saya nak kongsikan tentang bisnes Shaklee – bisnes yang simple, selamat, dan boleh ubah hidup korang kalau betul-betul fokus.   Apa yang buat Shaklee ni lain daripada bisnes lain? Jom baca 5 sebab kenapa korang patut sertai bisnes ni sekarang!   1. Produk Berkualiti Tinggi dan Terbukti Berkesan   Produk Shaklee bukan biasa-biasa. Ia dihasilkan dengan kajian saintifik selama bertahun-tahun dan terbukti selamat. Apa yang penting, ia halal dan mesra alam. Banyak orang dah cuba dan jatuh cinta dengan hasilnya, termasuk saya sendiri. Sebab tu senang nak kongsi dengan orang lain. Bila kita guna sendiri produk yang bagus, secara tak langsung rasa yakin nak promote. Tak perlu susah payah nak yakinkan pel...

Apa Itu Kanser? Mengenali Simptom Awal dan Bahayanya

Kanser adalah penyakit yang berlaku apabila sel dalam tubuh membahagi secara tidak terkawal. Sel-sel ini boleh menyerang tisu badan yang sihat dan menyebar ke bahagian lain tubuh. Kanser bukan sahaja satu penyakit; ia sebenarnya terdiri daripada lebih daripada 100 jenis. Kanser boleh terjadi pada pelbagai bahagian tubuh seperti paru-paru, payudara, hati, dan banyak lagi. Antara simptom awal kanser adalah keletihan berpanjangan, penurunan berat badan tanpa sebab, dan sakit yang berulang. Kadangkala, kanser tidak menunjukkan tanda awal. Inilah sebabnya mengapa pemeriksaan awal adalah sangat penting. Bagi sesi petang nanti, kita akan membincangkan punca utama kanser. Faktor-faktor risiko tertentu boleh meningkatkan peluang seseorang untuk mendapat kanser. Pastikan anda ikuti sambungannya petang nanti! #Kanser #Kesihatan #SimptomKanser #AwasiDiri #KesihatanTubuh

Shaklee - Cash On Delivery Subang Jaya dan Shah Alam

Memang anda jenis yang tak suka buat pembayaran online ataupun memang tak ada online banking? Jangan bimbang jika bekalan vitamin anda telah habis kerana kami menawarkan perkhidmatan CASH ON DELIVERY produk Shaklee di sekitar kawasan Subang Jaya dan Shah Alam pada hari yang sama anda inginkannya. Produk Hot Shaklee: ESP Lecithin Alfalfa Complex Zinc Complex Vita-E Complex Set Menyusu Set Turun Berat Badan Set Bersalin Set Hamil dan banyak lagi Jimat 20% daripada harga runcit dengan mendaftar sebagai ahli/pengedar sah Shaklee. Dapatkan info lanjut di  SINI  atau terus klik  SINI  untuk mendaftar. Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar S ubang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong , saya merupakan pengedar sah Shaklee sekitar  ...

Adding Energy without Stimulants Materials with Vitamins

We begin our day with a lot of energy. However, hard work, lack of nutrition, the problem of toxins in the body's glands and turn our body to slow down ... and as a result, we are tired. Most people resort to take stimulants like coffee, sugar, cigarettes and drugs to increase energy.  These actually worsen the situation! Optimal energy can only be achieved when we remove toxins in our bodies, and taking nutrients at optimal levels. Energy is produced from a healthy body. CAUTION:  When you force a sudden decrease or experiencing fatigue so without any reason, try to consult a doctor. Problem passing suddenly without reason sometimes associated with thyroid problems, excessive iron and various other health problems. Because of not getting optimum energy when experiencing the following problem: - Thyroid problems Accumulation of toxins in the body Lack of vitamins, minerals and essential fatty acids Disturbed liver function Very rapid growth of yeas...

Tambah Berat Badan Dengan Set Tambah Berat Badan Shaklee

Ramai di antara kita berlumba-lumba untuk menurunkan berat badan, dan ramai juga yang mengeluh  kerana sukar untuk menurunkan berat badan, tapi jangan anda lupa, menambah berat badan boleh jadi sama susah seperti menurunkan berat badan.  Pada entri kali ini saya akan kongsikan tips menambahkan berat badan dengan cara yang sihat dan sangat praktikal. Meal Shakes, Vita-Lea, B-Complex Anda perlu mengambil meal shake, B complex dan vitalea mengikut jadual yang telah disediakan. Kebiasaannya pengguna yang mengamalkan produk yang dicadangkan akan naik dalam lingkungan  2kg  sele pas sebulan. Pagi (Sarapan)  : Makan pagi (terserah, nasi goreng or nasi lemak or ape2.. janji mesti ada daging/ayam /telur/ikan) Minum susu 1 gelas(bancuh 1 sudu Mealshake) Makan B complex (1 biji) dan Vitalea (1 biji) dengan air kosong. Brunch (Makan dalam jam 10 pagi iaitu makan antara makan pagi dan makan tengah hari)  : Makan roti, Minum susu 1 gelas Tengah hari...