26 May, 2013

Tambah Berat Dengan Weight Gain Set Shaklee

Kebelakangan ini saya perhatikan ada sebahagian pelanggan saya bertanyakan tentang produk yang boleh menaikkan berat badan. Ada orang yang nak kurus, ada orang yang nak berat. Terpulang masing-masing ada sesuatu yang ingin dikecapi baik lelaki mahupun wanita dari segi penampilan mahupun kesihatan.

Berbalik semula kepada cerita tambah berat badan ini, saya teringatkan seorang rakan semasa masih belajar dahulu. Beliau merupakan seorang pelajar lelaki yang biasa-biasa saja ketika itu. Kali terakhir saya bertemu beliau adalah pada lebih kurang 3 tahun lepas. Rupa paras fizikalnya tidak banyak berubah.



Tambah Berat Dengan Weight Gain Set Shaklee Shaina Shop

Baru-baru ini saya menerima gambar yang diforwardkan oleh seorang lagi rakan semasa belajar dahulu dan saya berasa amat terkejut kerana rakan saya yang biasa-biasa saja dahulu kini dah lain macam rupanya. Dah macam ahli sukan bina badan pula. Apabila ditanya, beliau aktif pergi ke gym secara konsisten beberapa kali seminggu selama lebih kurang 3 tahun lebih. Ditambah pula dengan pengambilan protein dan makanan tambahan lain yang membantu pembinaan otot supaya nampak lebih gagah dan perkasa. 


Apapun, itu cerita rakan saya. cerita anda pula bagaimana?


Mahu naikkan berat badan disamping ingin mendapatkan rupa fizikal yang menarik memerlukan komitmen dari segi latihan fizikal dan juga pemakanan tambahan.


Shaklee ada menawarkan set untuk menambahkan berat badan untuk semua pelanggan di luar sana. 


Jimat 20% daripada harga runcit dengan mendaftar sebagai ahli/pengedar sah Shaklee. Dapatkan info lanjut di SINI atau terus klik SINI untuk mendaftar.

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Subang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong, saya merupakan pengedar sah Shaklee sekitar Subang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong.

Pengedar sah Shaklee anda:
☺ ID Shaklee: 865473
✍ FB: Wardah Aina
⌨ FB Page: ShAina Shop
✆ Call/SMS/WhatsApp: 016-2223767
➲ COD Area: Subang Jaya, Shah Alam, Petaling Jaya, Puchong

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...